En minä halua unohtaa kuorolaulua, en ainakaan nyt, kun mulla on kova halu palata sitä tekemään. Sen takia mua harmitti, kun Paavo käski minua unohtamaan sen. Kuitenkin koin siinä niin paljon mukavia juttuja, ne tahtoisin saada takaisin. Perjantai oli muutenkin mukava päivä, kun kaikki tuntui olevan hyvin kohdallaan. Tapahtui sellainenkin juttu, mitä en osannut ollenkaan aavistella, se, että näen sekä Jarin että Jannen samana päivänä ja vielä niin, että Jari on vapaalla ja Janne työssä. Näin se meni ja mukavaa oli. Kolmatta viikkoa olen jo kovassa flunssassa, mitenkähän mahtaa ton kolmen viikon päässä olevan reissun kanssa käydä? Luultavasti ihan hyvin, saattaa olla, että olen kohtuullisen hyvässä kunnossa, näin se menee, kyllä mä jaksan nauttia, ihana päivä tässä on ollut ja toivon koko viikonlopusta samanlaista!