Toki mä odotan tätä pääsiäismaanantain matsia enemmän kuin mitään muuta! Odotan sitä, että onko LP Viesti naisten lentopallon mestari? Jos näin on, juhlat alkavat heti tässä kotona, pitkin loppuviikkoa tulee varmaan juhlittua. Toiset fanit osaavat varmaan lukea Poker Faceni, kun mestaruus on varma. Sunnuntai on ollu hyvä päivä, kyllä mä nautin tästä, kun mestaruus on Salossa. Kaikki on ihan hyvin, kun mä saan sen ihan hyvän fiiliksen, millä mä  kannustin nää kaks ottelua, mitkä oli Salossa! Mahtavaa!

NauruToivottavasti Orivedelle lähtevillä on kannustus kohdillaan samalla tavalla kuin mulla oli nää kaks Salossa pelattua ottelua. Pidän kyllä kovasti naisten kannustamisesta, mutta tällä kaudella en ole ehtinyt kahta ottelua enempää. Mä tuun taas huutosakki Satasen matkaan, kun se on ollu niin mahtavaa nytkin!