Oli tosi mukavaa nähdä kaikki serkut, ikinä mä en voi unohtaa tätä päivää! Miten on mahdollista se, että kun sukulaiset asuvat vaikka missä, koskaan ei ole aikaa morjenstaa. Näin on ollut vaikka kuinka kauan, on vaan ihmetellyt sitä. Mutta nyt oli tosi mahtavaa nähdä ainakin näitä kauempana asuvia. Joten voi vaan kuvitella, miten mahtavalta tää kaikki on tuntunut.  Mä en ollut lähelläkään pysyä järjestelmäkameran kuvaustahdissa Samsungillani, tuntuu kyl oudolta! Mukavaa ja mutkatonta, sitä tää kaikki oli!

Tällaiselta näyttää Strömman rantahotelli. Niin mahtavassa paikassa se on, kun se on ihan meren rannassa. Kovasti mä nautin kuvaamisesta, ruokakin oli älyttömän hyvää! Kaikki maistui, tosin mä kysyin kokilta, onko hän oikeesti sitä mieltä, että jaksan viel suklaakakun siivun. Hän oli sitä mieltä ja mä söin! Kutakuinkin koko kakunsiivu tuli syötyä!