Jouko ja Helena kävivät syömässä meillä ja mun tuli käytyä kahteen kertaan kaupungilla. Molemmilla kerroilla hain aiemmin viikolla varaamani valmiiksi stanssatut joulukorttikuvat ja Minnan Sinellistä tuomat Distress Marker-tussit. Ihanaa oli syödä yhdessä Joukon kanssa, voi vitsi, miten mukavalta tää kaikki onkaan tuntunut! Joskus vaan voisi olla enemmän näitä hetkiä sukulaisten kanssa, varsinkin noi tädit ja setä tahtovat jäädä hyvin vähälle huomiolle. Tänään on ollut lauantai ihan parhaimmillaan, eihän se tarvi muuta kuin tän iloisen mielen, mitä mulle on siunaantunut oikein roppakaupalla! Joulukorttejakin olen tossa päivän aikan saanut muutaman valmiiksi asti, jospa mulla sitten sunnuntain aikana olisi urakka valmiina, niin jossakin vaiheessa voisi alkaa laittaa niitä kirjekuoriin. Kyllä tää mun elämäni on joskus aika mahtavaa!