Ihan mielettömän mahtava päivä tänään! Yks mun biisilemppareistani soi tossa takana, Europen Carrie, onneks on jotain, mikä mahtavoittaa päivän, vaikka ei kai tällainen päivä mitään sen erityisempää mahtavoittamista tarvi, kun on vaan ollu sitä hyvää fiilistä matkassa koko päivän. Aamupäivällä tapahtui se kaikkein mahtavin juttu: Mä menin Märyn kieppaa tekemään, olin aatellu, etten ottaisi aurinkolasejani, koska ne olivat tosi likaiset, kun en ollut muutamaan päivään puhdistanut linssejä. Kun mä meen kyytiin, multa kysytään, missä mun aurinkolasini ovat. Sanoin, etten ollut muistanut puhdistaa niitä, sen takia en ollut arvannnut ottaa niitä matkaan. Kuvia tuli otettua aika tavalla, en kyllä muista, että olisin puoltakymmentä kuvaa ottanut saman päivän aikana. Ikinä en osannut kuvitella ranskan tunnilta tulon olevan näin hauskaa! Mutta näin se nyt vaan tällä kertaa oli!

HuutoMä en tahtoisi mennä keskiviikkona auditorioon harjoittelemaan, en, en,en! Kun mä tiedän kaikkien näiden vuosien mukanaolon tuomalla kokemuksella, etten saa sitä harkkaa menemään hyvin. Mutta eiköhän se mene kutakuinkin samalla tavalla kuin aikaisempina vuosina, uskotaan näin!