Sain tosi ihanan lahjan äidiltä, hän oli käynyt hakemassa mulle Muumimukisarjasta Nipsu-aiheisen mukin. Sen voin nyt tässä kohtaa paljastaa. Ja mulla oli äidille kortti, se ilahdutti häntä tosi paljon. Mun ystävänpäiväni meni ihan kotona, kun olin vienyt Lumian lahjan jo perjantaina. Ja koko päivä! Koko päivänä en ole liikkunut missään, ihan vaan ollut. Se tekee mulle kyllä ihan hyvää, kun höntsäilen menemään kaikkialla. Tää on ollu upea ystävänpäivä, kun olen voinut olla kotosalla, nauttia kissan kanssa olemisesta, just niistä jutuista, joista pidän! Radiota on tullu kuunneltua, mielimusiikkia on taas nettisivuillani, kun löysin Elton Johnin ihanan kappaleen Can You Feel The Love Tonight. Se on niin upea kappale, en tiedä oonko koskaan kuullu niin upeeta musaa. Lauantai on ollu niin mahtava!